Te lang geleden voor een pakkende titel - Reisverslag uit Fontvieille, Monaco van Marloes Groenwold - WaarBenJij.nu Te lang geleden voor een pakkende titel - Reisverslag uit Fontvieille, Monaco van Marloes Groenwold - WaarBenJij.nu

Te lang geleden voor een pakkende titel

Door: Marloes Groenwold

Blijf op de hoogte en volg Marloes

28 Januari 2011 | Monaco, Fontvieille

Goh, laat ik ook eens weer iets typen. Had niet door dat het alweer zo lang geleden was. Excusez moi!
Nu moet ik even goed nadenken zqt er in een maand allemaal is gebeurd......
Kerst in het hotel was echt super saai. Niet erg veel te doen kan hierbij het understatement van het jaar worden. Gelukkig mocht ik beide dagen eerder naar huis dus dat was wel fijn.
Oud en nieuw was daar in tegen wel leuk, ik was namelijk vrij! Oudjaars avond hebben we gezellig met zijn vieren gevierd in het staffhouse en daarna zijn we doorgegaan naar de haven om het vuurwerk te zien. Erg mooi!! Het vuurwerk hier duurde maar liefst 15 minuten en werd daarna afgekondigd door alle boten die tegelijk toeterden. Best indrukwekkend.
De week na oud en nieuw was natuurlijk een super week. Eindelijk na 4 maanden kon ik mijn allerliefste zusje weer in de armen sluiten (hoezo melodrama). We zijn begonnen met lachen op het vliegveld en we zijn pas weer gestopt toen we weer op het vliegveld waren omd at ze weer weg moest.
Wat hebben we verder nog meer gedaan? Natuurlijk zijn we op stap geweest. 1 keer wat gedronken in Monaco met Vladi en Ruben en 1 keer wezen stappen in Nice met David, Vladi en Charlotte. Beide keren was super gezellig.
En ja.... we hebben ook de toerist uitgehangen en hebben we Monaco doorgewandeld en als echte toeristen met alle dure auto's op de foto geweest.. Dit te meer omdat mijn lieve zusje dit graag wou ;).
Verder wijn we Nice in geweest en hebben we geshopt :D
En verder hebben we natuurlijk flink geroddeld over alles en iedereen!!
Al met al top dagen! Yorientje Bedankt!!!
Nadat yo weg was viel ik in een diep zwart gat...(om maar even in het drama te blijven). Iedereen uit het staffhouse is vertrokken en nu zijn CHarlotte en ik nog over. Ontzettend gezellig en een stuk schoner en netter. (Doorgaans).
Over een aantal dagen komt er een nieuw meisje uit Mexico ons vergezellen dus dan is het weer gedaan met de rust. Maar ach, Ook wel weer gezellig.
Charlotte en ik zijn nu dezelfde dagen vrij. Dit is erg gezelli omdat we verder geen vrienden hebben... Ja ik hoor jullie allemaal in koor AAAAHHHH. En zo geschiedde het dat we nu elk weekend de auto pakken en naar Ste Maxime vertrekken om daar heel decadent het weekend te verblijven. Charlotte haar ouders hebben hier namelijk een vakantiehuis. Niet een klein houten hutje, maar een echt vakantiehuis met zwembad en al. Niet verkeerd dus.
Volgende week gan we hopelijk eindelijk weer snowboarden. Dit kon aldoor niet doorgaan omdat we geen reservewiel hadden voor de auto en we allebei te, jaja, LAKS waren om dit te regelen. Hoe graag we ook wouden snowboarden. Maar nu is het wiel eindelijk in de maak en kunnen we dus hopelijk maandag of dinsdag snowboarden. Jeeeej.

Verder.... Is er niet zoveel gebeurt. Het Monte Carlo Circus is in de stad dus het hotel is lekker druk. Eindelijk weer wat te doen.

Volgende keer een langere update. Nu ga ik even verder aan het werk1!

Ook allemaal de groeten van Ruben, die het schrijven heeft opgegeven en daarom te schone taak aan mij heeft gelaten. Hierbij dus alle mensen die ook in Ruben's verhalen geintresserd zijn.. ( alledrie ;)) Hij leeft nog, maar daar is ook alles mee gezegt. Het restaurant leven is zwaar....erg zwaar. Maar verder gaat het wel goed met hem hoor.....

Lieve mensen,
Ik stop er weer mee. Ik hoop dat volgende keer de verhalen wat boeiender zijn.

Liefs uit Monaco

Marloes

  • 29 Januari 2011 - 11:25

    Dity:

    Vast en zeker weten dat de volgende verhalen boeiender worden. Dit wist ik namelijk allemaal al!! hihi.
    Veel plezier en succes met alles lieverd.
    kus mama

  • 29 Januari 2011 - 11:30

    Oma En Opa:

    Hoi wichie,
    Ach dat het lang was geleden viel ook nog wel weer mee. Ik hoop dat het in de komende maanden toch wat spannerder wordt maar het belooft wel dat dat gaat lukken gezien dat er nu toch weer gesnowboard wordt.
    Maar het wiel is die in franse handen? ha ha,want je weet maar nooit.
    Je weet zeker dat er in de bergen sneeuw ligt he,anders is het zo jammer dat het wiel is gemaakt.
    Genoeg onzin er uit gekraamd.
    Als ik dit tik dan is het nog redelijk koud het heeft vannacht goed 6 graden gevroren dus dat was wel fris.
    maar de zon schijnt heerlijk en dat vergoed een hele boel.Daar bij jou is het ook niet echt warm zoals ik begrijp maar we gaan de goede kant weer op.Alles is hier verder goed geen schokkende gebeurtenissen alleen het wereld nieuws. Morgen gaan wij naar een openhuis aan de Bunnerveenseweg.
    Niet veel nieuws! Oma heeft een nieuwe bril wij hebben een nieuwe geiser en een nieuwe wasmachine als dat geen nieuws is.Nu gaan wij direkt eten en ik geloof dat wij bami krijgen.
    Nou wichie ik zeg maar weer tot horen en de groeten van oma, opa en tida, en natuurlijk hele DIKKE KUSSEN
    van ons XXXXXXXXXXXXX. Doeiiiiiiiii.

  • 02 Februari 2011 - 20:57

    Martine En Fred:

    Doe je de groeten terug??

    Tot gauw!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Daar gaan we weer.... Dit keer voor mijn eind stage van de hogere hotelschool in Leeuwarden! Hierbij houd ik jullie op de hoogte van alle perikelen in en rond Monaco/Cap D'ail en vooral het hoe en wat in het hotel 'Marriott La Porte de Monaco' Hope you will enjoy!

Actief sinds 11 Juli 2010
Verslag gelezen: 409
Totaal aantal bezoekers 13310

Voorgaande reizen:

02 September 2010 - 27 Juni 2011

Stage Monaco

29 Juli 2009 - 18 Januari 2010

Minors Afrika

15 Augustus 2007 - 06 Juni 2008

Stage Parijs

Landen bezocht: