Bye Bye Home..Helloww France - Reisverslag uit Bunne, Nederland van Marloes Groenwold - WaarBenJij.nu Bye Bye Home..Helloww France - Reisverslag uit Bunne, Nederland van Marloes Groenwold - WaarBenJij.nu

Bye Bye Home..Helloww France

Door: Marloes Groenwold

Blijf op de hoogte en volg Marloes

17 Augustus 2010 | Nederland, Bunne

Met nog 2 weken te gaan, plaats ik maar alvast het eerste berichtje om jullie een beetje te vertellen wat ik eigenlijk ga doen daar in Monaco of eigenlijk Zuid Frankrijk, want daar ligt het hotel. Het is op de grens met Monaco en dus voor het gemak noemen we het Monaco.
Ik ga stage lopen in Marriot Hotel La Porte De Monaco wat ook letterlijk, de deur naar Monaco betekent. In dit mooie 4* hotel aan de franse riviera mag ik 10 maanden mijn stinkende best gaan doen in zowel Receptie als Financien. Degenen die mij een beetje kennen denken nu HUH Financien??? Jawel.... financien. en wel 5 maanden lang. wat voorzich spreekt is dat ik dan die andere 5 maanden in de receptie mag doorbrengen. Natuurlijk moet ik ook ergens wonen, en dat gaat gebeuren in een nabijgelegen plaatsje genaamd Beausoleil. Ik zit hier in een staffhouse met allemaal meiden....Vanaf het staffhouse is het zo ongeveer 20/25 minuten naar het hotel en hierbij is de snelste weg door het buurland Monaco.
1 september vlieg ik met mijn stage mattie Ruben naar Nice om ons vanuit daar naar het hotel te begeven. We vliegen om 06.40 in de ochtend en landen om 08.35 in Nice. 6 september beginnen we met het harde werk, dus we hebben eerst nog even lekker 5 dagen om de acclimatiseren. deze dagen kunnen we mooi even alles regelen zoals telefoon en bankzaken etc.. Maar natuurlijk ook om de omgeving eens even te bekijken.
zoals het nu lijkt is 27 juni mijn laatste dag en dan vliegen we weer terug... hopend dat we de bruiloft van Albert nog kunnen meemaken natuurlijk.
Ik denk dat jullie nu wel redelijk op de hoogte zijn van hoe en wat er gaat gebeuren.
Natuurlijk hou ik deze site zo veel mogelijk up to date en ook foto's zullen weer ergens geplaatst worden, maar dat komt ter zijner tijd wel.
Natuurlijk ga ik iedereen missen en ik zal zeker aan jullie denken als ik heerlijk aan het strand lig (tenzij ik word opgegeten door een haai) en mij waan tussen de jachten en ferrari's.

Liefs uit Bunne

  • 17 Augustus 2010 - 13:43

    Ina:

    Tussen de jachten en ferrari's....pffff....weer eens wat anders dan Olifanten en "bobbejane"!!zonder gekheid,Marloes...dit wordt ongetwijfeld weer een onvergetelijke ervaring! Meid,wat een rijkdom is het toch,dat je zo mag leren/werken/leren om te werken....heerlijk! Hopelijk geniet je er met volle teugen van,en mogen wij weer genieten van je smakelijke verhalen en ervaringen!
    Oh,ja.....beetje laat,maar toch: Gefeliciteerd met je nieuwe achternaam!!!! Hartstikke goed!!!
    Liefs,
    Ina

  • 17 Augustus 2010 - 20:21

    Chantal:

    Hey meid, wat gaat de tijd ook alweer snel he! Over een paar weken zit je daar alweer! Zeg, kun jij niet wat voor me regelen voor 29 mei 2011 ;) Granprix van Monaco :P haha..

    Nou, in ieder geval heul veul plezier en succes! En ik zal je volgen!

    Liefs, Chantal

  • 19 Augustus 2010 - 20:40

    Chaira:

    Meis, geniet ervan!! ik ben benieuwd naar je verhalen!!!

  • 01 September 2010 - 10:57

    Dity:

    Hey schat,
    Fijn te horen dat je goed bent aangekomen op vliegveld Nice.Hopelijk gaat de rest net zo voorspoedig! Succes en veel plezier!
    kus mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Daar gaan we weer.... Dit keer voor mijn eind stage van de hogere hotelschool in Leeuwarden! Hierbij houd ik jullie op de hoogte van alle perikelen in en rond Monaco/Cap D'ail en vooral het hoe en wat in het hotel 'Marriott La Porte de Monaco' Hope you will enjoy!

Actief sinds 11 Juli 2010
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 13246

Voorgaande reizen:

02 September 2010 - 27 Juni 2011

Stage Monaco

29 Juli 2009 - 18 Januari 2010

Minors Afrika

15 Augustus 2007 - 06 Juni 2008

Stage Parijs

Landen bezocht: