exotische oorden in Monaco - Reisverslag uit Beausoleil, Frankrijk van Marloes Groenwold - WaarBenJij.nu exotische oorden in Monaco - Reisverslag uit Beausoleil, Frankrijk van Marloes Groenwold - WaarBenJij.nu

exotische oorden in Monaco

Door: Marloes Groenwold

Blijf op de hoogte en volg Marloes

17 Oktober 2010 | Frankrijk, Beausoleil


En weer even een korte update....
Vandaag uber druk gehad op het werk. 100 departs met z'n 2en. Lekker doorwerken dus.
De rest van de week was het wat minder druk met z'n 20 a 30 departs per ochtend. In zo'n geval heb je dus vrij weinig te doen.....
Morgen weer avonddienst en overmorgen ook en dan weer vrij. Deze dag moet ik even druk aan mijn schoolverslag werken, want door alle drukte en dingen die veel leuker zijn om te doen, is het schoolwerk er ietsie bij in geschoten. Jammer.

Vorige week ben ik op mijn vrije dag naar Jardin Exotique geweest. De exotische tuin dus.... Klinkt spannend of niet. Samen met Collega Michael met de bus naar de exotische oorden. Het grappige aan dit park is dat het op een berg omhoog groeit en dus schuin loopt. Het minder grappige aan dit park is dat als je alles wilt zien je 10 keer naar boven en weer naar beneden loopt, en je aan het eind nogal moe bent. Bij deze tuin hoort ook een grot, die je natuurlijk ook kunt bezoeken. Als je nog niet moe was van het klimmen, dan werd je dat hier wel.... 300 traptreden naar beneden...en jawel... 300 traptreden weer omhoog.... jammer.
Foto's staan online voor een mooie impressie van Jardin Extique... wat overigens ook gewoon Cactustuin kan heten... maar daarvoor verwijs ik door naar de foto's ;)

De andere vrije dag heb ik gebruikt om een beetje op te ruimen.

Had ik al verteld dat de ouders van Ruben geweest zijn? Vorige week zijn zij een aantal dagen hier geweest met vrienden. Was erg gezellig en dat kwam niet alleen omdat ze zo aardig waren om chocolade pepernoten voor mij mee te nemen! Hierbij nogmaals bedankt!!

Verder...... Euhmm.... niet erg veel nieuws aan deze kant. Het gaat zn gangetje wel. We genieten met zn allen nog steeds van Monaco en omstreken.

Bisous de Monaco et a la prochaine!

Marloes

  • 17 Oktober 2010 - 17:45

    Martine En Fred:

    Het was inderdaad erg gezellig om weer in Nice en Monaco te zijn. Jammer dat we weer terug in Nederland en aan het werk zijn. Ik kan helaas de foto's niet inzien.
    Ik heb een paar foto's waar jij ook bij staat naar Ruben gestuurd.
    Veel plezier op je vrije dag!

  • 18 Oktober 2010 - 06:49

    Dity:

    Ha bestaat die cactustuin nog steeds?! Daar had ik je dus over verteld! Grappig om, na bijna dertig jaar, dit weer te lezen/horen Tot gauw.
    kus mama

  • 18 Oktober 2010 - 11:18

    Yorien:

    Waar kan ik je foto's vinden? leuke verhalen heb je ja weer!
    sorry dat is gisteren niet opnam. was met ilse en nici op t hockey veld:O :P
    wanneer kan ik je bellen, heb je veel te vertellen;) naja veel. valt mee.. heb meer wat tips nodig:P
    dikke kus !

  • 20 Oktober 2010 - 08:48

    Pietginy@hotmail.com:

    leuk om weer wat van je te horen we hebben met plezier je verslag weer gelezen en vinden het fijn dat het daar goed met je gaat
    we wensen je weer veel liefs en geluk toe in monaco
    groetjes en vele kusjes van opa en oma bunne

  • 28 Oktober 2010 - 09:38

    Andre.Harmke.Erwin:

    Hey Marloes,

    Nog 1 nachtje en dan komen je moeder en Jan bij je langs. Wij wensen jullie heel veel plezier dit weekend

    Groetjes en een dikke kus van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Daar gaan we weer.... Dit keer voor mijn eind stage van de hogere hotelschool in Leeuwarden! Hierbij houd ik jullie op de hoogte van alle perikelen in en rond Monaco/Cap D'ail en vooral het hoe en wat in het hotel 'Marriott La Porte de Monaco' Hope you will enjoy!

Actief sinds 11 Juli 2010
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 13258

Voorgaande reizen:

02 September 2010 - 27 Juni 2011

Stage Monaco

29 Juli 2009 - 18 Januari 2010

Minors Afrika

15 Augustus 2007 - 06 Juni 2008

Stage Parijs

Landen bezocht: